Informacja RODO
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Warmiński Związek Gmin
Informacja ogłoszona dnia 2019-11-19 09:50:51 przez Marta Firlewicz
Akapit nr 1 - brak tytułu
Warmiński Związek Gmin powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest pod adresem e-mail:
Inspektor Ochrony Danych – Natalia Nowak
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Warmiński Związek Gmin
Zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwanym dalej RODO)
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Warmiński Związek Gmin, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, e-mail:
, dalej „WZG” lub „administrator”.
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail:
lub korespondencyjnie pod adresem Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, z dopiskiem IOD.
CEL PRZETWARZANIA DANYCH, PODSTAWA PRAWNA,CZAS PRZETWARZANIA ORAZ PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
1) Przetwarzanie na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
- Korzystanie z formularza kontaktowego w BIP:
- celem przetwarzania danych jest załatwienie żądanej sprawy przy użyciu formularza kontaktowego w BIP,
- podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu załatwienia żądanej sprawy,
- dane będziemy przetwarzać do czasu wycofania zgody lub do czasu załatwienia żądanej sprawy,
- wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie na adres e-mail:
Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania realizowanego przez Administratora przed jej wycofaniem.
- Kontakt poza realizowanymi zadaniami:
- celem przetwarzania danych jest przesyłanie dodatkowych informacji, ofert itp. Kontrahentom, gminom członkowskim i ich jednostkom organizacyjnym,
- podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu otrzymywania od Związku dodatkowych informacji poza realizowanymi zadaniami,
- dane będziemy przetwarzać do czasu wycofania zgody,
- wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie na adres e-mail:
Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania realizowanego przez Administratora przed jej wycofaniem.
Przysługujące prawa:
żądania dostępu, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przeniesienia danych, cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
2) Przetwarzanie na potrzeby wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
- Zawieranie umowy cywilnoprawnej:
- celem przetwarzania danych jest zawarcie, wykonanie i rozliczenie umowy cywilnoprawnej,
- podanie danych jest obowiązkowe, aby zawrzeć umowę cywilnoprawną lub wziąć udział w postępowaniu ofertowym i zawrzeć umowę,
- dane z dokumentów będziemy przechowywać przez okres 3 lat od dnia, w którym wynagrodzenie stało się wymagane.
- Przeprowadzenie postępowania ofertowego, którego wartość nie przekracza 30 tys. Euro:
- celem przetwarzania danych jest wyłonienie Wykonawcy danej usługi i zawarcie, wykonanie i rozliczenie zawartej z nim umowy,
- przetwarzanie danych jest obowiązkowe, aby wziąć udział w postępowaniu ofertowym i zawrzeć umowę,
- dane będziemy przetwarzać przez 2 lata licząc od stycznia roku następującego po zakończeniu postępowania.
Przysługujące prawa:
żądania dostępu, sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, żądania przeniesienia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193.
3) Przetwarzanie w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c)
- Kontakt w zakresie realizowanych zadań
- celem przetwarzania danych jest rozpatrywanie spraw, udzielanie odpowiedzi na zapytania kontrahentów, gmin członkowskich i ich jednostek organizacyjnych,
- przetwarzanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa,
- dane będziemy przetwarzać: do czasu współpracy z kontrahentem, gminą członkowską lub jej jednostkami organizacyjnymi, z uwzględnieniem przepisów dotyczących archiwizacji dokumentacji.
- Przeprowadzenie postępowania ofertowego, którego wartość przekracza 30 tys. Euro
- celem przetwarzania danych jest wyłonienie Wykonawcy danej usługi i zawarcie z nim umowy,
- przetwarzanie danych jest obowiązkowe, aby wziąć udział w postępowaniu ofertowym zgodnie z przepisami prawa,
- dane będziemy przetwarzać przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego lub przez okres trwania umowy zawartej w wyniku tego postępowania.
- Posiedzenia Zarządu Warmińskiego Związku Gmin
- celem przetwarzania danych jest sporządzenie i publikacja protokołu z posiedzenia WZG, aby zapewnić jawność i dostępność podejmowanych działań przez Zarząd,
- przetwarzanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa,
- protokoły przechowujemy na stanowisku pracy przez 1 rok licząc od roku następującego po roku sporządzenia protokołu, a następnie archiwizowane wieczyście stosowanie z kategorią archiwalną.
Przysługujące prawa:
żądania dostępu, sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193.
ODBIORCY DANYCH
Dane mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora takim jak dostawcy oprogramowania i systemów informatycznych w celu zapewnienia zgodnego z prawem i bezpiecznego przetwarzania danych osobowych. Każdorazowo ujawnianie danych realizowane jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym na podstawie powierzenia przetwarzania danych osobowych podmiotom działającym w imieniu i na rzecz administratora danych osobowych.
Pobierz dane XML Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Warmiński Związek Gmin Drukuj informację Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Warmiński Związek Gmin
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Warmiński Związek Gmin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-11-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marta Firlewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-11-19 09:30:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marta Firlewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-11-19 09:50:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marta Firlewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-28 09:41:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2024 raz(y) |