Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2025Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2025Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik schroniska dla zwierząt bezdomnych w Tomarynach
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Olsztyn pl. Bema 5 ( schronisko w Tomarynach k Biesala )
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1 etat
Wydział: Warmiński Związek Gmin w Olsztynie
Data udostępnienia: 2025-01-28
Ogłoszono dnia: 2025-01-28
Termin składania dokumentów: 2025-02-12 23:59:00
Nr ogłoszenia: 1/2025
Zlecający: Warmiński Związek Gmin w Olsztynie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Warmiński Związek Gmin
Nabór na wolne stanowisko kierownicze
kierownik schroniska dla bezdomnych zwierząt w Tomarynach (1 etat)
Przewodniczący Zarządu Warmińskiego Związku Gmin
ogłasza nabór na stanowisko: Kierownik schroniska dla zwierząt bezdomnych w Tomarynach
ogłasza nabór na stanowisko: Kierownik schroniska dla zwierząt bezdomnych w Tomarynach
Termin składania ofert: 2025-02-12 do godz.12,00
Wymiar czasu pracy : 1 etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
I. Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy):
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
I. Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy):
Warmiński Związek Gmin
Olsztyn pl. Bema 5.(schronisko w Tomarynach k. Biesala)
Olsztyn pl. Bema 5.(schronisko w Tomarynach k. Biesala)
b. Wymagania dodatkowe:
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
kierownik
kierownik
III. Wymagania w stosunku do kandydatów:
-
wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie; z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych
-
pełna zdolność do czynności prawnych, i korzystanie z pełni praw publicznych;
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
-
kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
nieposzlakowana opinia;
-
wykształcenie wyższe(zootechniczne lub weterynaryjne) w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
-
wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego a w szczególności gminnego.
2. Umiejętność analitycznego myślenia
3. Umiejętność samodzielnego analizowania danych, informacji i problemów;
4. Umiejętność obsługi programów komputerowych (np. pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych;
5.Umiejętność pracy w zespole;
6. Komunikatywność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, kreatywność.
IV. Zakres obowiązków na stanowisku kierownika
Zakres czynności i obowiązków
-
Organizowanie czasu pracy , nadzór nad pracownikami w tym prowadzenie akt osobowych.
-
Prowadzenie czynności związanych z BHP.
-
Organizowanie i nadzór nad pracami gospodarczymi w schronisku
-
Prowadzenie pełnej dokumentacji zwierząt – przyjmowanie i wydawanie ich potencjalnym właścicielom
-
Nadzór nad wizytującymi schronisko
-
Terminowe przygotowywanie przelewów do banku zgodnie ze sprawdzonymi pod względem formalno – rachunkowym dowodami księgowymi(fakturami, rachunkami, notami) dotyczącymi działalności schroniska.
-
Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątku (środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych schroniska).
-
Prowadzenie rozliczeń dotyczących opieki nad zwierzętami w schronisku. Wystawianie faktur i nor obciążeniowych za świadczone usługi do 5 każdego miesiąca.
-
Przygotowanie i prowadzenie korespondencji.
-
Współpraca z lekarzem weterynarii, policją, mediami i samorządami lokalnymi
-
Działania na rzez adopcji zwierząt.
Uprawnienia:
-
Wnioskowanie o obsadzie stanowisk w schronisku
-
Wnioskowanie w zakresie kar i nagród pracowników
Pracownik zobowiązany jest do:
-
Sumiennego i należytego wykonywanie powierzonych obowiązków oraz właściwego przechowywania akt i dokumentów schroniska.
-
Prawidłowego , terminowego załatwiania spraw wynikających z zakresu czynności.
-
Przestrzegania obowiązujących przepisów prawnych i zasad bhp oraz przepisów przeciwpożarowych
Kierownik schroniska ponosi odpowiedzialność służbowa za należyte wykonywanie czynności za zajmowanym stanowisku ściśle przestrzegając obwiązujących przepisów
V. Warunki pracy na stanowisku:
Prowadzenie schroniska dla zwierząt
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych
Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Warmińskim Związku Gmin wynosił mniej niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
-
Życiorys zawodowy - Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu);
-
Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu;
-
Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie;
-
Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
-
Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
Oświadczenie o niekaralności (za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe);
-
Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiające wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku;
-
Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
-
Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
VII. Sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko kierownika schroniska dla zwierząt w Tomarynach
Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w biurze Warmińskiego Związku Gmin.Olsztyn ul.pl. Bema 5 pok.222(budynek starostwa powiatowego).
VIII. Informacje dodatkowe:
Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać zarówno wymagania niezbędne jak i dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
Aplikacje, które wpłyną do biura Związku po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
W okresie 1 tygodnia od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Warmińskiego Związku Gmin Biuletyn Informacji Publicznej
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2025-02-12 23:59:00
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – rekrutacja pracowników
Warmiński Związek Gmin, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, e-mail: wzgbema5@poczta.fm, dalej ADO.
CEL PRZETWARZANIA DANYCH:
Rozpatrzenie złożonych dokumentów rekrutacyjnych i skontaktowanie się z Panią/Panem w celu przeprowadzenia dalszej procedury naboru.
DANE, KTÓRE PRZETWARZAMY I PODSTAWY PRAWNE:
Podanie danych w zakresie imienia (imion) i nazwiska, obywatelstwa, posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych, daty urodzenia, danych do kontaktu (dowolnie: adresu do korespondencji, adresu e-mail albo nr telefonu), wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z Kodeksu Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych. Będziemy przetwarzać te dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W sytuacji, w której kandydat będący osobą niepełnosprawną, chce skorzystać z prawa do pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, niezbędne jest złożenie kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Te dane będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO.
Podanie informacji o karalności tj. skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe jest obowiązkowe i wynika z ustawy o pracownikach samorządowych (w przypadku organizowania naboru na stanowisko pracownika samorządowego). Będziemy przetwarzać te dane na podstawie art. 10 RODO.
Natomiast podanie dodatkowych danych, takich jak zdjęcia umieszczonego w CV, informacji o stanie zdrowia, o sytuacji rodzinnej, ekonomicznej, społecznej lub zainteresowaniach jest dobrowolne. Dane te będziemy przetwarzać na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Niepodanie tych danych nie wykluczy Pani/Pana z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego.
CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
-
W przypadku nie spełniania wymagań formalnych dokumenty Kandydata zostaną niezwłocznie zniszczone.
-
Po zakończeniu procesu rekrutacji i wyłonieniu Kandydata oferty osób niezatrudnionych które nie wyraziły zgody na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach będą niszczone bezpośrednio po zakończeniu procesu rekrutacji na dane stanowisko.
-
Dokumenty osób niezatrudnionych, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach będą przechowywane do końca roku następującego po roku złożenia dokumentów, a następnie zostaną trwale zniszczone.
-
W przypadku gdy ADO nie prowadzi rekrutacji na wolne stanowisko pracy, a Kandydaci składają dokumenty rekrutacyjne tj. CV, to dokumenty będą przechowywane do końca roku następującego po roku złożenia dokumentów, a następnie zostaną zniszczone.
-
Dokumenty osób, które zostaną pracownikiem włączane są do akt osobowych i przetwarzane będą zgodnie z odrębnymi przepisami prawa.